It's so contagious

Jag sitter fortfarande hemma och är sjuk. Därför har jag planerat lite vad jag ska göra! Jag ska:
  • skulptera konstiga saker
  • försöka jobba matte
  • nysa och snyta mig 24/7
  • äta kräm
  • träna rita tecknat
  • lyssna på spotify
  • skriva det här inlägget
  • sjunga
  • leta fram nån gammal film
  • göra ett smyckesställ
  • beställa Harry Potter smycken
  • försöka sälja mina ultimata Twilight smycken som aldrig använts
  • läsa Vampirates 5
  • rita av fåglar som flyger förbi
  • lukta på min thailändska luktsak som luktar mint
Min The Rolling Stones tröja i Large kom igår. :>

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Nu byter jag blogg till http://matildaperidot.blogg.se!

Så om du har lust att ändra din länk till mig, så länkar jag dig gärna på min nya blogg! :)

Kram, kram



2011-03-04 @ 12:49:48
URL: http://matildus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!