Uppgifterna klara

Idag fick jag äntligen uppgifterna! Jag vet inte hur lång tid det tog att skriva in dom. 2 timmar kanske!
Det var personlighets frågor och kryssa i frågor. Jag laddade också upp en profilbild som min blivande värdsfamilj kommer se. Jag är hur nervös som helst för imorgon! Telefonintervjun kommer ta ca 2 timmar. Jag har inte pratat så mycket i telefon under hela min livstid!!
Jag hoppas att det inte är lika farligt som jag tror att det är. Men jag ska bara vara mig själv och ta det lungt.

Min profilbild.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Värdsfamiljen kan ju inte säga nej om du skickar den där bilden! :)

2010-08-12 @ 12:26:35
Postat av: Miranda

Christoffer: Haha, dom skulle bara våga! :)

2010-08-12 @ 14:39:40
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Haha, precis!

Lycka till imorgon :D

2010-08-12 @ 22:48:40
Postat av: deniiice

din blogg är mycket finare! & ja det var jätte mysigt:D

2010-08-13 @ 13:06:51
URL: http://wikstrooomdenice.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det blir verkligen spännande att få reda på om du får åka. Håller tummarna:) Puss

2010-08-15 @ 20:46:16
Postat av: amanda

vaddå söt! skitfint kort verkligen :) men jag åker antagligen också nästa år, länka ? :D

2010-09-06 @ 11:25:58
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!