Ännu en tävling

Jag har nästan blivit ett tävlingsfreak sedan jag vann skorna. Haha, näe. Men jag gick med i en tävling på bilddagboken som hette "lookalikes" då man kan vinna 2 biobiljetter och en tröja. Man ska likna/immitera en kändis. Jag hade ju tänkt gå och se Megamind i Jul!
Så, jag försökte likna Angelina Jolie. Folk säger ibland att jag liknar henne. På vissa bilder kanske men inte annars tycker jag. Men på den här bilden vart jag ganska lik men inte jätte. Lägg märke till min sjukt snygga cigarett gjord av en från skolans matsedel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!