Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Miranda och jag är 15 år. Jag fyller 16 år i April. Jag är född i den lilla staden Hudiksvall och har alltid bott där. Jag vill verkligen flytta! Mina intressen är musik, rita/måla, vara kreativ, djur, skådespela, vara med kompisar, modellera, resa och sticka ut på äventyr. jag är ganska fantasifull och väldigt rastlös, särskilt i skolan. På lektionerna måste jag oftast resa på mig och ta en promenad i klassrummet. På vissa lektioner kan jag gå runt på stolar och hoppa på bord. Jag orkar oftast inte sitta still!
Min dröm är att flytta till antingen USA eller London och bli filmskådespelerska. Det är inte liksom att det enda jag vill är att bli känd och ha pengar utan det är själva äventyren och utmaningarna jag vill få.
Jag har inga syskon, inga husdjur, skilda föräldrar och jag har inte så många kompisar att vara med på fritiden eftersom nästan all bor på landet och jag bor i centrum. Det är oftast väldigt tråkigt hemma eftersom jag inte har så många att umgås med. Ändå tycker jag att jag är ganska positiv.
Det var en liten presentation av mig själv. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att du har en rolig, snäll och positiv mamma också:)

2010-12-14 @ 18:19:56
Postat av: Anonym

Tur att du har en rolig, snäll och positiv mamma också:)

2010-12-14 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!