Hitta tomtarna

Idag har det varit en ganska rolig och slapp dag i skolan! Jag stressade till skolan tio i åtta och kom dit typ precis innan vi började. Då såg jag Frida och Marre gå runt och leta efter något. Jag frågade vad de höll på med och de sa att de letade chokladtomtar. 40 chokladtomtar hade gömts överallt i skolan. Då såg jag att nästan alla sprang och letade i skåp, under bänkar, i krukor osv. Jag var ju så målinriktad att jag bara skulle hitta en!
Jag sprang in i biblioteket där precis en kille hittade en tomte i en blomkruka och nån annan hittade en ovanför teaterscenen. Jag sprang upp där tonårsböckerna fanns men jag hittade inget. Sen när jag skulle springa ner så såg jag en chokladtomte stå och vänta på mig bakom ett par böcker. Så glad jag blev, haha!
Vi såg film på engelskan också. "A christmas carol" var det. Den är ju skitläskig! Jag skrek nån gång och hoppade till rejält. Imorgon har vi sovmorgon till kvart i elva och sen ska vi bygga ihop vårat pepparkakshus. Efter det så ska vi på studiebesök hos tidningen. Det blir en slappdag det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!