I sommar måste ni vara med mig!

Förra sommaren var nog den tråkigaste sommaren någonsin! Visst, ibland var det kul men jag var nästan aldrig med någon. Jag har inte så många att vara med heller. Det var ju nästan ingen som hade tid eftersom alla var på konfirmationsläger eller reste bort. Jag hade ju inga syskon heller som jag kunde umgås med. Jag var också på stranden kanske tre eller fyra gånger eftersom ingen hade tid att vara på stranden med mig heller.
Nästa sommar MÅSTE ni vara med mig på sommaren eftersom jag inte kommer träffa er på ett år sen! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!