Kämpa på mina vita riddare!

Usch, jag tror jag håller på att bli förkyld. Men mina vita blodkroppar bygger förmodligen upp ett super immunförsvar åt mig just nu eftersom jag känner mig bättre än igår. Har hittils haft ont i halsen, varit hängig och haft lite ont i ryggen.
Jag har faktiskt bara varit sjuk en gång i år och det var bara en förkylning!

Idag ska jag kanske åka ut på landet och åka pulka med mina kära vänner. Sen ska jag och några andra kompisar gå och se Narnia.

Jag orkar inte med dom där Dag-inläggerna eller veckans skådis längre. Jag orkar inte skriva haha.

Jag har varit på mellandags rea i hopp om att hitta en massa fina kläder men jag hittade bara en skjorta. Men jag köpte faktiskt en jättebra digitalkamera! Det är bra att ha när man går någonstans. När jag var i New York i somras fick jag en sån ryggvärk av att konka omkring med min feta systemkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!