Shoppa!

Jag har gått på stan fem eller fyra dagar i sträck i hopp om att hitta fina saker på mellandags rean.
Jag har ju fått en massa pengar i julklapp. Idag hittade jag många saker! Jag gick från pappa till stan som tog runt 20-30 min och gick på stan i kanske 1½ timme, sen gick jag hem igen. Jag är fortfarande förkyld men det stoppar mig inte!
Tänkte visa lite saker som jag har köpt den här veckan.
I lördags köpte jag en sån här digitalkamera
På söndagen köpte jag Dead Rising 2 till Playstation 3 från mitt presentkort. (Jag älskar nämligen zombiespel)
Igår köpte jag Dream matte mousse foundation från Maybelline, en rougeborste och lösögonfransar (har ingen aning om när jag kommer använda dom!)
Idag köpte jag tre tröjor på rea. Den bruna på Lindex för 99:- Den var den ända som fanns kvar och den var i XS. Tur att jag får plats i XS. Jag älskade den eftersom den påminner om Dexter Morgans tröja som han brukar ha på sig haha.
Den blåa blommiga köpte jag för 150:- på Carlings. Det var 50% rea.
Den svarta med vita prickar köpte jag på Indiska för 199:- och den var jättemysig! (Gillar ni mina randiga strumpor förrästen?)
Jag köpte också ett halsband med döskallar för 39:- och en töjning för 40:-
och Mr & Mrs Smith!

Kommentarer
Postat av: Tova !

Världens bästa film! Mr and Mrs Smith!!

2010-12-30 @ 14:37:56
URL: http://tovera.devote.se
Postat av: Leia hjalmarsson

en tävling med ''kamera panelen'' man kan vinna en digital kamera :))

2010-12-30 @ 15:08:06
URL: http://itsnoface.blogg.se/
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

rea gillar vi! :D



sv: haha jahaa ;) åh, de filmerna är så himla bra, och det gör det ju verkligen inte sämre eftersom de har hittat sjukt snygga skådisar! :D

2010-12-30 @ 15:22:26
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!