TV-serier jag har följt eller följer

Är det någon mer än jag som bara älskar TV-serier?
Tänkte tipsa om några bra serier som jag har sett!
  • Prison Break - Det finns fyra säsonger och en film. Det är den bästa serien någonsin och alla borde ge den en chans! Prison Break är hur spännande som helst och jag kan se klart en säsong på bara någon dag. Kan kolla på det i timmar utan avbrott. Man blir verkligen beroende och man tröttnar aldrig. Härliga karaktärer finns det också!
  • Heroes - Det finns fem säsonger. Jag har följt serien sen den startade och den har varit jättebra men de slutade att sända Heroes på tv4 efter fjärde säsongen. Heroes spårade dock ur lite grann mellan tredje och fjärde säsongen men den femte som jag har sett lite av är faktiskt ganska bra! Det är nog för att Robert Knepper från Prison break kom med i Heroes.
  • Dexter - Det finns fem säsonger hittils. Jag har inte sett början av första säsongen och inte femte men Dexter är verkligen jättespännande, särskilt den fjärde säsongen då jag satt närvös i sängen varje måndagskväll. Jag vill så gärna se den femte säsongen. De började sända den säsongen på viasat crime men jag visste inte om det.
  • The Vampire Diaries - Nästan lika bra som Dexter men den når inte riktigt dit. Men spännande är det! Jag tror att det finns två säsonger, kanske en till men det vet jag inte. Dock så tycker jag att det är ganska likt Twilight fast bättre. Vampire Diaries kom väl till och med före Twilight. Det är bra tidsfördriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!