Veckans första skådis

Veckans första skådis är Emily Browning!

Jag är så avis på henne. Hon ser ut som en älva, så söt!
Emily Browning är 22 år och kommer från Australien. Hon är nog mest igenkänd som Anna från The Uninvited och Violet från Syskonen Baudelaire: olycksarliga liv, två av mina favoritfilmer. Jag tycker att hon är en väldigt bra skådespelare men det är ganska synd att hon lägger på en amerikansk dialekt i sina filmer när hon egentligen har en australiensk dialekt. Jag var i en fas då jag ville ha frisyren som hon hade i The Uninvited, jag älskar den! Jag Just nu har hon spelat in en action film som heter "Sucker Punch" som kommer ut nästa år.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Ska också åka till USA nästa år och det skulle vara jättekul att följa dig också! Nåt emot att länka? Blir så mycket lättare att hålla koll på alla då :)

2010-12-20 @ 22:52:20
URL: http://www.lindas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!