Becoming Lara Croft

Åh jag känner mig som Lara Croft just nu efter ca 6 timmars ju-jutsu/karate/judo pass på två dagar. Det var grymt kul på elevensval iallafall! Även om jag har världens träningsvärk i bl a ryggen, axlarna, armarna, magen. Dessutom har jag bulor och blåmärken överallt. Ena ledaren Per skulle dessutom visa på min arm vart man hittade en svag punkt bakom en sena i armväcket. Han tröck tummen i armen så att man såg senan gå över tummen och han tröck till. Fan vad ont det gjorde! Sen skulle han ta bort smärtan. Då gnuggade han handen skithårt mot som gjorde ännu ondare, haha!

Nu håller jag och mamma på att baka lussebullar, mums! Har gått på stan och fått ett par skitsnygga stövlar av mamma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!