Blood, guts and gore

Glömde att skriva hur Saw VII var. Jag såg ju den i lördags med mamma. Jag tyckte att den var okej men att dom gamla filmerna är mycket bättre. Det har typ blivit uttjatat med sju filmer. Det var också svårt att se med 3D brillorna och det kändes lite onödigt med dom. Jag saknade också John/Jigsaw i filmen lite grann även om jag är skiträdd för honom. Han är ju död i filmen men jag saknade honom ändå fast man fick se tillbaka blickar med honom. Jag tyckte ändå att det var kul att se filmen på bio eftersom jag inte sett nån annan Saw film på bio förr. Det är ju också kul att
höra mamma sitta och lida i stolen brevid mig när hon tycker det blir för äckligt haha. <3
Men det fanns faktiskt många scener som var riktigt äckliga...

Förut en gång när jag stod i kö på H&M så vände jag mig om och det stod en gubbe bakom mig som var jättelik Jigsaw. Haha jag blev skiträdd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!