Dani's skoutlottning

Jag är med i Dani's skoutlottning så jag ska motivera varför jag ska få hennes skor. :)

Jag har aldrig ägt några klackar eller gått i några. Bara i skoaffärerna då. Jag vill ha klackar och jag tycker det är grymt snyggt! Det är bara det att jag tycker det är så dyrt. Om jag skulle köpa klackar så skulle jag säkert behöva spara min månadspeng i flera månader vilket jag har svårt för att göra. Jag har ju lätt för att få suget att köpa någonting bara jag går på stan. Dessutom skulle det vara grymt häftigt att ha dom allra första egna klackskorna som är ifrån dig! Jag skulle ju kunna låna mammas klackskor men hon har en storlek mindre än mig. Jag har storlek 38 vilket är perfekt eftersom din storlek också är det! Jag har alltid varit lite av en pojkflicka som har hängt med killarna. Jag har alltid burit converse och kängor men jag har blivit mer intresserad av mode nu och blivit lite mer feminin men jag är fortfarande pojkflickan som vill vara fin ibland. Jag skulle använda klackarna vid speciella tillfällen och kanske när jag går på stan. Skorna är dessutom skitsnygga! Det skulle vara så speciellt att vinna klackskorna av dig. T ex när någon frågar var man har köpt skorna så kan man säga "Åh, dom har jag fått av Miss Sweden Dani" Du är som en förebild och du är grym! :D

Tack för mig!

www.itsmeyourdani.se


Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Antar att det är dom skorna på bilden, gud vad snygga dom var ((:

2010-11-14 @ 19:31:29
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: bella

lycka till :D

2010-11-14 @ 22:02:10
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: dani karlsson

skicka adress till [email protected] är du gullig ;)

2010-11-18 @ 22:04:14
URL: http://itsmeyourdani.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!