Jobbig klass och roliga vikarier

Jag måste säga att min klass har blivit hur jobbig som helst! Hälften av oss i klassen har säkert damp eller nåt och jag är en av dom! Kan bli riktigt jobbigt ibland och man kan inte koncentrera sig alls på lektionerna och ingen visar respekt för nån. Det positiva är att man har blivit ganska tålig mot dumma kommentarer och duktig på att tjafsa tillbaka haha.

Vi har ofta vikarier, stränga, tråkiga och idag rolig. Vi hade skåningen/dansken Patrick (vet inte om jag stavade rätt). Vi fick sluta tidigare och han höll på att berätta om en annan vikarie. Han sa att den vikarien kunde döda oss alla om han fick ett psykbryt. Bäst att akta sig då. Patrick har också sagt att han stör sig på våran dialekt att vi säga "Jag ska på toa JA" med ett JA på slutet och att vi säger "å" istället för "också".


Kommentarer
Postat av: Erica

Du är ju oxå lik Angelina Jolie, precis som Dani!

2010-12-22 @ 23:44:24
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!