Halloween fest?

Snart är det Halloween! Eller det är nu tror jag, hela Oktober. Jag tänker ha en Halloween fest någon helg men jag vet inte när. Ska kanske ha två fester, en med Magda. Vi har letat peruker idag som vi ska ha när vi ska modellera någon dag. Vi hittade några fula och billiga på leksaksaffären som vi kanske ska köpa och färga om med färg. Sen så ska vi sy till lite kläder kanske någon dag.

Jag älskar ju att klä ut mig. När jag är på maskerad så är det alltid jag som klär ut mig mest. Jag tycker att folk ska anstränga sig lite mer med sina "kostymer" så blir det roligare :)

Jag vet inte vad jag ska vara på Halloween. Har ni några förslag?

I miss the beautiful London <3



Kommentarer
Postat av: natalie

klart man ska klä ut sig! :) annars är det ju inge kul..



sv: okej skitbra! då länkar jag till dig nu på studs! :)

2010-10-06 @ 18:22:53
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Haha ja de ät det ända jag kan göra, och hoppas hoppas hoppas!!!

2010-10-06 @ 22:29:21
URL: http://beautifulthiings.blogg.se/
Postat av: Saga

ÅH halloween är verkligen en av de bästa högtiderna som finns. Trick r treat i usa verkar dessutom helt sjukligt spännande :D där tar man ju halloween på ganska mycket större allvar än i sverige ^^

Klä ut dig till The Mad Hatter! :) eller hmm.. Alice? Om man kollar på de amerikanske traditionerna så klär dom ju faktiskt ut sig till lite allt möjligt, inte bara till läskiga saker. Heh. Fast Alice i underlandet är ju trots allt ganska vrickad, om man säger så X) har du läst boken?

Jag tycker du ska ta någon av karaktärerna därifrån i alla fall!

Kram :)

Postat av: Felicia (fotoblogg)

Fin blogg! :D

hoppas du får en bra fredag ;)

2010-10-08 @ 07:26:52
URL: http://feliiciaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!