I miss the 90s

Åh vad jag längtar, det ska bli så spännande med USA. Jag ser verkligen fram emot allt! Jag har bestämt att jag inte tänker få en hemlängtan och ha en positiv attityd. Det här fixar jag. Det är mindre en ett år kvar! I våras eller vintras fick jag för första gången höra att man kan åka som student till USA. Jag hade ingen aning om det. Sen jag fick reda på det har jag tjatat om att få åka och nu får jag det. Alltså wow!

Den här veckan har jag gått med 9b eftersom jag inte trivdes alls på praon. Det var kul att gå med dem. Jag känner mest personer där sen jag gick i sexan. Jag trivs bättre i 9b. Jag hade velat hamna i den klassen i från början men istället så skickade skolan mig till en klass med folk jag inte kände och jag fick byta till en annan där jag kände några. När jag bytte skola i sexan så hade jag ju fått hur bra vänner som helst. Jag hade aldrig haft så bra vänner men sen så hamnar jag i en helt annan klass när alla kompisar hamnar i samma. Jag sitter fortfarande och grubblar på det efter tre år. Jag fick inte byta till den klassen heller. På måndag är det tillbaks till den vanliga skrikiga klassen.
Saknar också 90-talet. Då hade man många bästisar och man hade inga bekymmer. Det var mysigt på 90-talet också. Fullt med bra Disneyfilmer.

Har fått pappas Nokia N97 också eftersom han har fått Iphone 4 av jobbet
Oförberedd brandövning igår på skolan. :>

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig du är <3

2010-10-08 @ 19:12:21
Postat av: Felicia (fotoblogg)

sv: vad ska du göra idag då? :D

2010-10-09 @ 15:06:02
URL: http://feliiciaohlsson.blogg.se/
Postat av: Felicia (fotoblogg)

sv: va härligt! :D

2010-10-10 @ 16:00:39
URL: http://feliiciaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!