This weekend

Jag känner att jag inte har bloggat på ett tag nu så jag tycker det är dags. :)
Igår följde jag med Anna hem ute på landet. Jag fick låna ett busskort av henne men det var slut på pengar i det så jag tänkte betala med kontanter. Chaffisen missförstod mig och fyllde på kortet med 100 kr!! jag vart ganska ledsen haha. Men nu kan jag iallafall åka buss när jag vill.
Jag och Anna bakade, såg på Lejon kungen och klättrade i berg och letade grottor. Vi bestämde också lite på ett Halloween party som vi ska ha.
Idag har jag och mamma gått på stan. Jag fick en jacka och en hoodie av mamma, så snäll hon är! <3
Sen har vi varit på bowling med min moster och kusin. Nu har jag och mamma sett på The Book of Eli, en jättebra film!
Jag har också fått ärva några kläder av min kusin Irina idag och dom är jättesnygga!

Jag har sovit hos mamma i helgen. Jag bor ju hos pappa i hus nu för tiden. När jag har min dator så ska jag ladda upp fler bilder och kanske lite på mina nya kläder.

Inget nytt om EF. Dom har väl förmodligen börjat leta familj! Ska på infoträff i vår, det blir kul. Jag har pratat med mamma att hon inte får säga att hon saknar mig när jag är i USA och jag har sagt att hon måste spendera mycket tid med vänner och släkt för att inte sakna mig så mycket. :P

Kommentarer
Postat av: amanda

re: ja, eller hur! man avundas hennes hår så sjukt mycket.

2010-10-17 @ 21:57:52
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!