Pessimistiska människor

Jag gillar verkligen inte personer som bara tänker på sig själv. Men det är väl så det är där jag bor. Det ska bli riktigt skönt att bo i ett helt nytt land i en helt ny miljö och där ingen känner en! Då kan man vara precis den man vill vara. Jag tänker såklart vara mig själv men ett mer utåtriktad och positivt jag! Där jag bor finns det nästan bara negativa människor, då blir man själv negativ och man kan inte vara den man vill vara när alla känner en.

Idag hade vi orientering halva dagen. Jag hade såklart ingen att springa med men det gick bra ändå när man inte hade någon släpande efter sig. Det gick faktiskt riktigt bra men jag är besviken på mig själv att jag gick vilse i 20 minuter för att hitta jäkla kontroll 17! Jag träffade ingen på vägen heller. Hade jag inte gått vilse så hade jag ju varit en av de bästa i min klass. Jag kom på 5:e plats. Jag misslyckas med allting, det är kanske därför någon aldrig väljer mig som kamrat.
Jag tog MVG banan och sprang den på 56 minuter. Ungefär 46 minuter om jag inte hade gått vilse. Men så är det väl när man är den enda som går utan kamrat. Det var ändå kul för jag fick en adrenalin kick när jag sprang. Men jag andades som om jag hade fått en astma attack!

Inga hälsopapper har kommit. Mamma ringde till sjukhuset igår och dom visste inte när jag skulle få dom. Jag vill veta min blodgrupp nu!
Jag ska också kanske börja i pistolskytte. Jag har velat börja i det i snart ett år. Jag har tjatat och tjatat att vi ska kolla upp vart det är och så men det har aldrig blivit av. Ska prata med pappa om det idag.


Jag har alltid stora mörka cirklar under ögonen. Kanske jag skulle ta och börja dricka vatten eller nåt?

Kommentarer
Postat av: emma

fin tjej!

2010-09-28 @ 17:16:43
URL: http://emmahjelm.devote.se
Postat av: Saga

Vilken jätte fin bild!

Haha, håhåjaja. Jag har också enorma mörka ringar under ögonen X) det går i släkten hehe.

och lycka till med hälsopapprerna!

Kram

Postat av: Saga

Förresten, är det okej om jag länkar dig på min sida? ^^, såfort jag har kommit på hur man gör vill säga och så.

Heh.

:)

Postat av: louise

hej :) åker också 11/12 till usa , ska vi länka ? :D

2010-09-28 @ 21:09:06
URL: http://llouiseiusa.blogg.se/
Postat av: fanny

pistolskytte! wow, that's awesome..

jag förstår ingenting av orientering, btw.. heheh.

2010-09-29 @ 21:37:24
URL: http://lawlita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!