Svar på fråga

Jag är fortfarande sjuk. Ligger säkert jätteefter i skolan! Men ikväll är det marknaden som jag ändå ska gå på. Tänk att varje år det blir marknad så ska jag alltid vara sjuk! Jag ska gå med min kompis Anna men vi kommer säkert träffa fler kompisar. Hade inte tänkt åka några karuseller eftersom jag är ganska förkyld. Dessutom så har jag tröttnat lite på karusellerna här i Sverige sen jag och pappa åkte världens högsta bergochdal bana i New Jersey i somras. Den gick över 200 km/h haha.
Sen ska jag sova över hos Anna så vi ska nog kolla på film. På lördag ska jag på maskeradkalas och jag har inte bestämt mig än vad jag ska klä ut mig till! Kom med idéer.

Klockan ett ska jag på hälsoundersökning eftersom vi måste skriva på hälsopapprena som ska skickas till EF. :)

Svar på fråga
Hej tjejen!
Vill bara börja med att säga att du är hur vacker som helst! Och jag älskar att läsa det du skriver ^^.
Men hur som helst. Min fråga till dig är, ska du till Campet innan? :) Language and Culture Campet alltså?
Och vet du någon mer som ska det i sådana fall? ^.^
För jag ska nämligen dit! :D och jag är såååååååååå sugen på att få snacka med andra!
Om du inte ska åka dit innan, vill du ändå snacka? XD vi sitter ju lite i samma båt liksom ;)
TUSEN KRAMAR!


Svar till "Flicka": Hej, tack så mycket vad kul att få höra! :D
Nej jag ska tyvärr inte det, jag ville jättegärna. Mamma tyckte att det blev så dyrt.
Jag vet faktiskt ingen mer som ska dit. Jag har inte lärt känna så många utbytesstudenter än. :>
Vad kul att du ska åka! Hade jättegärna velat lära känna andra utbytesstudenter sådär också. Självklart vill jag snacka, Kram!


Karusellen som jag åkte i New Jersey! ;D

Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

vad ska du göra i usa? :)

2010-09-10 @ 12:07:41
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: maja lundmark

oj, telefonintervju det hade mina nerver aldrig pallat :o

2010-09-10 @ 23:11:15
URL: http://majaalundmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!