Svar på frågor

Nu har jag fått lite frågor. Det är inte så många med tanke på att jag har haft ungefär 400 besökare på två dagar.
Men det gör inget, det är ändå kul med fyra frågor. :)

åh lyckliga du som får åka på utbytesår! :O jag vill också åka dit, har velat det så himla länge nu, men jag får inte -.-
åker du nästa höst då eller? :)
Vad synd att du inte får! Japp, jag åker nog i Augusti 2011. :)

hej!
jag ska också åka nästa år fast med sts. Eller ja, jag ska på intervju på torsdag och fylla i massor med papper och sen får jag reda på om jag blir antagen. Jag HOPPAS att jag kan åka nästa år! :)

Va tidigt du blev antagen, är det så i ef?


Hur gammal är du?


Kram

Hej! Lycka till med det och hoppas att du blir antagen! Ja jag blev förvånad över hur tidigt jag fick reda på det. Det är nog så i EF. Jag trodde att det skulle ta 3 veckor innan dom hörde av sig men det tog bara en vecka ungefär.

Jag är 15 år och fyller 16 i april nästa år. Alltså åker jag innan jag har börjat gymnasiet. :)

vet du fler som ska åka ? (: har de bloggar ? (:
Ja jag har länkat några bloggar på min sida här men det kommer säkert fler nästa år när vi precis åker. Jag kommer att länka fler bloggar nån dag så det är bara att hålla utkik. :)

gud vad kul! vad var det som gjorde att du bestämde dig för ef ? (:
Ja det ska bli så spännande! Det fanns EF tidningar i skolan så jag läste dom, vi beställde STS och Explorius tidningar också men jag tyckte att det stod bra med innformation med EF. Dessutom så är det ett svenskt företag som har funnits länge. :)

Kommentarer
Postat av: maja lundmark

tack ! jag tror att det gick bra, men det är så svårt att veta ! vart gjorde du din intervju? (:

2010-09-09 @ 16:39:25
URL: http://majaalundmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!