TBC spruta

Imorse cyklade jag ner till hälsocentralen för att få en TBC spruta för att se om jag får nån reaktion på den eller nåt. Det ska fyllas i på ett papper att jag har tagit den. När jag kom dit så ringde jag mamma som hade glömt bort att jag skulle dit. Hon låg och sov, haha.
Jag trodde att sticket skulle göra jätteont som det gjorde när jag tog blodprovet för nån dag sen men sticket var faktiskt ganska skönt. Men när vätskan sprutades in så sved det jättemycket! Jag överlevde iallafall. På fredag ska jag dit igen för att dom ska kolla på armen.
Mamma har skickat in papperen till EF. Hälsopapperet ska vi skicka in snart. Då kan EF börja leta en skola och en bra familj till mig! :D

Kommentarer
Postat av: Saga

Åh jösses..! :O obehagligt..

Jag fruktar dagen då jag måste ta min..

USCHFY X)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!