Antagnings provet

Idag åkte jag och Felicia vid sju till Bollnäs. Var framme efter åtta. Vi skulle göra ett antagningsprov till teater/musikal på gymnasiet som pågick hela dagen.
Det gick jättebra för oss båda och jag hoppas att vi kommer in! Jag kommer ju gå där nästa år isåfall. Vi fick göra dansövningar, sångövningar, teaterövningar, musikprov, gå på intervju och till sist agera till en text. Dagen var jätterolig och jag lärde känna många härliga personer!
MCR jackan från Tradera kom idag. Den är extremt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!