AVRESEDATUM!

Jag mailade Jo igår och frågade om hon visste när jag ska åka till Arizona. Jag undrade eftersom den 23 Juli tänkte vi Killjoys (MCR fans) ha en träff i Stockholm, gå på grönan, göra film och övernatta.
Jo skrev att jag kommer åka den 19:e Juli. Jag kommer åka med en annan svensk utbytesstudent till Phoenix samtidigt. Han kommer bo hos min EF representant. Skolan börjar 9e Augusti.
Nu har jag pratat med mina Killjoy vänner och vi ska bestämma ett tidigare datum då vi kan träffas :D <3

Kommentarer
Postat av: Eva (Antons mamma)

Hej Miranda!

Träffade din Mamma (IRL) på Medelhavskällar'n, hon hade precis fått sms från dig angående ditt resedatum. Kul! Vi bestämde att vi måste träffas när Anton kommer hem och innan du åker.

Ha det bra!

2011-04-29 @ 19:12:25
Postat av: Felicia

Det va de minsta vi kunde göra,vi måste ju få träffa dig!<3

2011-04-30 @ 23:19:44
URL: http://smurfismurfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!