Dag 22

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Det blir väl ingen riktig reaktion när jag ser mig i spegeln. Jag tänker väl för det mesta att jag är nöjd med hur jag ser ut. Brukar också stanna och göra miner till spegeln ibland haha. Vissa dagar när jag är trött, har otvättat hår och svart tröja så blir jag sur eftersom jag tycker jag ser ut som en kille då.
Förlåt, har inte riktigt haft nån lust att blogga på sistonde. På Torsdag åker jag med klassen till Stockholm iallafall. Då blir det nog bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!