Everybody hide your body from the scarecrow

Kollade på Tradera igår och hittade en gammal MCR jacka från The Black Parade! Jag har velat haft en sån i 4-5 år men de var så dyra. 800 kr på Shock typ. Jag såg på deras video "Welcome to the Black Parade" för ett tag sedan och jag fick en nostalgi kick. Jag kollade på Shock men de var förstås slut sedan långt tillbaks. Som sagt så hittade jag en begagnad på Tradera och budade. Den sista minuten var det budkrig mellan mig och en person men jag fick den för 461 kr (tror jag) + frakt. Yaaaay!
"Welcome to the Black Parade"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!