IEC

Nu har jag tagit kontakt med min IEC (International exchange coordinator). Hon heter Kendra, jag har också två andra IEC. Kendra har haft utbytesstudenter förr och kommer ha i år också. En kille kommer från Sverige så hon skrev att vi säkert kommer träffas ofta. Hon bor 25 minuter från min värdfamilj.
Hon skrev om jättemånga saker så nu vet jag mycket mer! Jag ska skriva tillbaka till henne snart.
Hon skrev också att de kommer ha resor till bl a Hollywood, Las Vegas, Hawaii, NY..... Jag vill åka på allt haha! Men allt blir säkert för mycket pengar!
Förlåt förresten om jag är seg på att svara på era kommentarer! Jag ska försöka bli bättre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!