Stockholm med klassen

Längtar tills på Torsdag när vi åker till Stockholm! Först äter vi lunch vid Gävle, eller brunch som jag tycker det kommer bli. Sen i Stockholm så ska vi gå i Gamla stan, sen till Riksdan. Efteråt så har vi tre timmars fritt! Ska gå med några kompisar på Drottningsgatan.
Tänkte nu göra en lista på det jag ska göra de tre timmarna.
  • Gå på Shock
  • Köpa häftiga ögonskuggor på Shock
  • Kolla på röda toningar på Shock
  • Kolla efter kläder på Shock
  • Gå på Buttericks
  • Kolla på peruker och annat kul på Buttericks
  • Gå på Beyond Retro
  • Äta på Burger King
  • Gå i andra roliga affärer
  • Leta efter munspelsmannen
  • Följa med Anna på dansbutiken
  • Sen får vi se vad som händer....
Imorgon är det Engelska nationella också. Har köpt godis tills dess. Har ätit godis typ varje dag nu. Jag måste ändra på min rutin!
Dessutom tycker jag att ni ska ta och lyssna på soundtracket "Sweet Dreams (are made of this)" från Sucker Punch. Det är Emily Browning som sjunger, och hon gör det jättebra!
Emily Browning – Sweet Dreams (Are Made Of This) - Sucker Punch: Original Motion Picture Soundtrack

Kommentarer
Postat av: Julie

Hei. Jeg skal også til Arizona, linke? :-)

2011-04-13 @ 13:32:15
URL: http://julieiarizona.blogg.no/
Postat av: Julie

Jeg skal til Tucson, hva med deg? :-) Og når drar du?

2011-04-13 @ 17:28:00
URL: http://julieiarizona.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!