Art and dehydration

Idag har jag varit på Hobby Lobby och köpt konst prylar. Jag köpte 1 ritblock, 1 akrylblock, 1 jättehäftig gammaldags vattenfärgblock, penslar, akrylfärger, skulpturlera, skulpturverktyg och prylar till halsband och skulpturer.
Jag har kännt mig trött och rätt snurrig idag. Jag hade feber så tydligen så har jag legat på gränsen på dehydrering eftersom jag inte har druckit så mycket vatten de här två veckorna. Saken är den att jag inte tycker om vatten så jag dricker aldrig det. Har kännt mig svimfärdig nån dag innan idag också. Nu har Dan och Jo handlat en massa olika dricka till mig som är vatten med olika smaker i som jag ska dricka flera gånger per dag.
Imorgon fyller Moritz 17 år så det ska vi fira!

Kommentarer
Postat av: mamma

Underbart med alla konstprylar vilket paradis för dig att besöka Hobby Lobby. Oj, oj, oj Miranda, du berättade ingenting om att du kände dig sjuk igår. Det är VIKTIGT att dricka mycket i den där värmen, bra att Jo och Dan köpt de där dryckerna. Irina frågade mig igår om du lärt dig att tycka om vatten, jag sa att du börjat dricka det den senaste tiden. Men då hade jag fel:( Du får köpa drickor eller nåt annat du tycker om sen när du går i skolan. Blir inte bra för kroppen om den inte får vätska, tänk om du blir så sjuk att du måste komma hem till Hudik i förtid.



Krya på dig och drick mycket av Jo & Dans drycker. Hälsa Moritz på hans 17 årsdag:)



Pusspuss

2011-08-04 @ 09:54:01
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Hejhej! Måste bara fråga, hur har du fått dit den texten överst på din blogg? Det med Arizona och det :)

2011-08-05 @ 00:49:36
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Kaktus

Hej!



JAg hittade din blogg av en slump fakitskt, men jag tror att jag kommer att tycka om den och läsa vidare.



Jag läste att du var Sophtmore (stavning där då, då) vilken klass motsvarar deet i sverige?

Har du skrivit något om din värdfamilj tidigare? Om inte kan du inte göra deet lite snabbt? (eller länka mig..?) skulle vara trevligt att läsa om dom och så.

Och vad fick dig att åka till USA på ett utbytes år?



Kram :*

2011-08-06 @ 22:02:47
URL: http://sunseticecream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!