Clue

Hallå hallå!! Jag har fått några frågor om jag inte kan visa bilder från skolan och huset! Jag lovar att jag ska lägga upp det men inte än haha!
I dramaklassen kommer vi framföra "Clue". Ni vet, det där gamla brädspelet. Vi såg filmen från 1985, jag tyckte den var jätterolig. Idag och igår har vi haft audition till rollerna. Det är inte så många roller och jag hoppas att jag kommer med. Jag gjorde audition för den franska butlern och Mrs White. Det blir fler uttagningar imorgon och på fredag. Hoppas att jag får rollen för butlern!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Lycka till, går säkert jättebra<3

2011-08-18 @ 12:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!