Det vi gjorde igår

Igår vaknade jag klockan ett eftersom jag och Kiyanna (Dan och Jo's barnbarn) kollade på The Human Centipede efter tolv. Efter klockan var 6 åkte vi iväg och kollade på ett hus som Dan och Jo vill köpa. Huset har bara en våning men det är stort och har pool! Om vi får huset måste vi byta några heltäckningsmattor och så för de var rätt skitiga. Det är ett väldigt fint grannskap och det är en massa berg och kaktusar runt där!
Sedan blev jag, Moritz och Keiyanna avsläppta vid köpcentrumet. Vi hann inte vara där så länge eftersom de stängde men jag köpte ett Batman linne, mustascher, zombieblod och en Harry Potter filt. Tyckte jag behövde en filt eftersom det kan bli jättekallt med air condition ibland haha!
Efter tolv såg jag och Kiyanna på Amusement. Den var ju rätt konstig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!