Första fotbollsmatchen

Igår var det amerikansk fotbollsmatch!! Det var väldigt kul att se det första gången men jag förstod inte så mycket av det haha. Det roligaste var nog att träffa alla vänner! Vårat lag Prospectors förlorade dock. Men annars var det en jättebra dag!

Kolla vad Jo gjorde mig mig!
Blekningen vart såklart orange men jag gillar orange ändå så vi får se hur det blir!
Jag, Andrew och Moritz
Mina härliga drama vänner Taylor, Seth, Kayla, Riah och Jake
Skolans maskot!
Min kompis Paulina!
Casey jah och Calvin!

Kommentarer
Postat av: lydia

sökte du nå stipendier innan du åkte? och hur mycket fick du betala?

jag funderar oxå på att åka :)

2011-08-27 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!