Min dag idag

Skoldagarna blir bara bättre och bättre här. Jag bytte från Biology till Chemistry och det är så mycket roligare!! Biology var inte bara svårt utan läraren var väldigt väldigt väldigt sträng och klassen var rätt osocial. Nya klassen är jätterolig och läraren är jätterolig och bra! Han gav oss i uppgift att i en annan klass när en lärare pratar ska vi räcka upp handen och fråga "How do you know?" och skriva ner vad läraren svarar. Vi kommer få extra credits för det hahaha!
Bytte till Women's Honors Choir  som är mer avancerat. Alla är jättesnälla och öppna där och det är kul att sjunga mer! Vi som ville fick ta en låda med chokladkakor som vi ska sälja för 1 dollar. Jag tror pengarna kommer gå till Disneyland resan!
Började också i Advanced Drama istället för vanlig drama. Där är eleverna också mer öppna och jätteroliga! Har lärt känna jättemånga! :D
Jag ska försöka ladda upp bilder oftare, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: chama moufid

Hej, vilken organisation åkte du med och varför ?:)

vart i arizona bor duu?:) bor du i en storstad eller i en mindre stad?:) Och om det nu är en mindre stad hur är det??? Jag ska nämligen till san francisco nästa år men är jätte orolig att det är ett litet ställe och inte huvud staden :OOO. Hoppas att du får ett jätte bra år :)

2011-08-13 @ 01:42:50
Postat av: Mammi

Låter underbart <3 Kan tro att du köper hela lådan själv:)

2011-08-13 @ 09:06:32
Postat av: carro

:D skulle inte du kunna ladda upp lite bilder från din skola?

2011-08-13 @ 10:40:52
Postat av: Tova Jonsson

Vad rolig skola det verkar vara, med massa roliga lektioner :D Om du har tid nån dag kan du väl lägga upp lite bilder här från arizona på vart du bor och går i skolan? :D

2011-08-15 @ 00:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!