Schema ändringar

Åååh vad jobbigt det var att kliva upp kvart i 6 imorse!!!

Idag när jag hade Choir som är min tredje lektion fick vi sjunga för Ms.Cooper i enrum, eller prova på övningar. Hon tyckte att jag borde byta från Choir till Women's Honor Choirs istället som är mer avancerat. Självklart ville jag det! Hon sa också att de i den körgruppen kommer åka till Disneyland i vår också!!
Jag gick till damen som hjälpte till att byta ämnen och sa att jag ville byta till den körgruppen. Den kören låg på lektion 5, lektionen som jag har Drama på. Först var inte säker på om jag ville ta bort drama men det fixade sig. Jag ville inte ha Biologi eftersom det var för svårt. Har nästan inte läst biologi alls i skolan i Sverige och vi hade ett test i biologi idag och det som stod där har vi aldrig hållt på med i min skola. Jag bytte frpn Biologi till Advanced Drama, så vi får se hur det går imorgon. På lektion 3 kommer jag ha Kemi istället som låter mycket roligare än Biologi!
Imorgon ska jag se vad det finns för skolklubbar också. Det hade funnits en gitarrklubb men den finns inte längre eftersom det inte fanns någon lärare till det :(

Kommentarer
Postat av: Mammi

Alltid lika roligt att läsa det du skriver. Ja, du är ju duktig att sjunga så vad kul att du kunde byta till den mer avancerade, och dessutom få resa iväg till Disneyland. Bra också att du kunde behålla draman:)som ju är jättebra för det att ha eftersom du ska gå drama/musikal sen. Du kommer bli van sen att kliva upp kvart i sex när du fått rutin på det. Sov gott! Pusspuss

2011-08-12 @ 10:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!