School ID

Usch, idag var det jättevarmt ute och jag hade svarta byxor!!! Vet inte hur varmt det var men över 40 iallafall. Det ska bli varmare i veckan. Får ta och dricka mycket vatten. Idag på sista lektionen, engelskan gick vi iväg för att ta kort till våra skol ID's. Tyckte inte om hur jag såg ut haha men strunt samma.
Jag ska skärpa mig och försöka skriva nästan varje dag. Har varit här i en månad och 4 dagar nu! Har faktiskt blivit lite solbränd. Otroligt va?
I dramaklassen idag fick vi reda på vilka som har fått rollerna till pjäsen "Clue". Jag fick rollen som den franska butlern!! Om jag fattade det rätt. C:
Och jag ska försöka knäppa fler bilder!
Drama kompisarna c:
Två bilder från campus (skolan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!