Tell me I'm a bad bad bad bad man


Kommentarer
Postat av: Bella

Hey :) Skulle du kunna gilla den här sidan på facebook? http://www.facebook.com/onedirectionmusic Vi svenska fans är med i en tävling att få hit bandet och vi måste få 700 svenska likes innan söndag :) Det skulle vara jätte snällt om du gillade den. Om du inte vill att deras inlägg ska komma upp på din facebbok kan du fixa det på inställningar :) Tack iförväg :) xx

2011-08-26 @ 20:12:17
URL: http://minibella.blogg.se/
Postat av: Cadi

men herre gud! här satt jag lite random och stalkade my chem på google och så såg jag en av Gerard bilderna och bara; deeen känner jag igen! Är inte du melem på Deviantart? Det är iaf jag med och jag måste säga att du är sjukt cool ;)

2011-08-31 @ 01:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!