utbytessträff

Igår var det orientation. Jag och Moritz åkte till ett hus där det var fullt med utbytesstudenter från olika länder! Det var jättekul där. JAG GLÖMDE KAMERAN!!! D:
Men jag fick låna lite bilder från Céline från Schweiz. Vi fick en massa information av våra IEC's. Sen blev vi indelade i grupper på 3-5 personer. Vi skulle tävla mot varandra. Tävlingen var att vi skulle gå ut i grannskapet, knacka på nåns dörr och fråga om de har en speciell sak vi fick knäppa kort på eller ta med oss. Det man skulle ha bild på eller ta med sig till hsuet var bl a Spaghetti sås, en amerikansk flagga, vinterkläder, en amerikansk fotboll, en person som gör en rolig min och lite mer! Min grupp kom 3:a. Vinnaren skulle vinna ett pris. Men de andra grupperna som kom etta och tvåa fuskade ju! Ena gruppen hade barn som bodde där som hjälpte till och den andra fick skuts av en golfbil tillbaka till huset haha!
När vi kom tillbaka badade vi i poolen och blev serverad på barbeque. Det var en jätterolig dag!

Kommentarer
Postat av: Ingvild

Lykke til med året ditt! :)

2011-08-24 @ 20:12:10
URL: http://ingviildz.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!