Årets höjdpunkter i månader!

Snart är det slut på 2011. Tänkte att jag skulle göra en liten sammanfattning på det här året! Årets höjdpunkter och speciella tillfällen!
Januari: Det var nog den kreativa foto/skulptur månaden för mig. Jag fick också reda på att jag fått en plats i Arizona.
Februari: Det var nog "modell" månaden när jag fick en massa smink idéer.
Mars: Månaden då jag vann en träff med My Chemical Romance, gick på första MCR konserten

April: Min födelsedag, avresedatum till Arizona, rött hår, gymnasium audition, BLOOD video
Maj: EF möte, stop motion video, skolans skämtfoto
Juni: Första doppet, skolans talang jakt, klipper av mig håret
Det var hälften! Resten av sammanfattningen kommer imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!