Being a pirate is alright to be, you are a pirate

Jag fick en askonstigt känsla på en lektion i skolan. Eller en flashback av nåt slag.

Jag satt och försökte lyssna på var min lärare babblade om och plötsligt fick jag en bild i huvudet utan att jag koncentrerade mig. Jag fick en bild av att jag stog på ett stort skepp och jag kände vinden mot ansiktet och det guppande skeppet. Jag hörde ljudet av vågorna också. Det var inte jag som drömde mig bort som jag brukar eftersom jag försökte verkligen lyssna på vad min lärare sa för en gångs skull.
Det var precis som i en dröm när allt känns verkligt. Kan det vara en flashback från mitt tidigare liv. Kanske hade jag varit en pirat?
.
Min favoritpirat Hector Barbossa
Den kända piraten Anne Bonny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!