Breakout Kings

OMG YES!!! Prison Break, min absoluta favoritserie kommer få en till säsong!!! Eller rättare sagt en ny serie som heter Breakout Kings! Det är samma producenter som har gjort Prison Break. Jag vet inte riktigt än vad den handlar om men iallafall om brottslingar på ett fängelse som ska bryta sig ut eller nåt! Dessutom är Robert Knepper som är T-Bag i Prison Break med och han spelar T-Bag igen. Han är ju en av mina favoriter i Prison Break! Serien kommer släppas i Mars. Jag som varit så ledsen över att Prison Break är slut! :DDDDDD <3<3<3

Robert Knepper som T-Bag

Kommentarer
Postat av: Lea

SV: haha lyckos ju! :D

2011-01-30 @ 12:59:05
URL: http://blackkey.webblogg.se/
Postat av: Irina

oh, feeettt braa!:D

2011-01-30 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!