Dåliga nyheter

Mamma fick ett samtal av EF att USA har ändrat reglerna att man bara får välja delstatsval om man har många VG i betyg. Det suger verkligen och jag är jättebesviken eftersom jag bara har två VG. Nu får jag bara göra regionsval så jag valde väststaterna eftersom jag hade valt två delstater som ligger i väst. Jag är jätteledsen och arg. Jag hade valt Kalifornien, Washington och Oregon och nån av dom vill jag verkligen hamna i men isåfall blir det inte Washington. Om jag hamnar i Arizona eller New Mexico vet jag inte hur jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Usch vad dåligt. Måste man ha VG i genomsnitt eller engelska ? ):

2011-01-07 @ 14:49:39
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad fan är det för skit? Fyfan vad dåligt!

2011-01-07 @ 15:45:10
URL: http://justsam.blogg.se/
Postat av: mamma

Miranda, du har faktiskt några MVG n också:)

När jag pratade med EF sa dom att dom ändrat reglerna i USA, att skolorna där ville ha minst VG i de flesta ämnena(vet inte om det gäller hela USA) Det var ingen regel som EF här i Sverige har varit med och beslutat om. Så då betyder väl det att ungdomar med VG o MVG har förtur till delstatsvalen, vilket inte är så kul för alla andra.

2011-01-07 @ 18:04:28
Postat av: Mamma

Miranda, du har ju både VG n och MVG n också:) Men inte tillräckligt då för dom dom bestämmer därborta i USA:( när det gäller delstatsval. Och det är inte bara du som är drabbad. Tror det kommer bli jättebra ändå i slutändan.



Amanda: Minst VG i de flesta ämnena.

2011-01-07 @ 18:21:36
Postat av: mamma

Oj, såg att det blev 2 meddelanden....trodde inte det fungerade på första försöket:)

2011-01-07 @ 18:23:18
Postat av: Lisen

Fy, det låter jobbigt! Vad är det för regel? Ens betyg visar väl inte vad man är för en människa:O Knäppt... Men du får nog ett superduper år ändå! Följ ditt öde... mystisk, ekande röst XD

2011-01-07 @ 22:57:38
Postat av: Lisen

Ursäkta, men har samma problem som din mamma!:@ skickar en gång, står att det inte kmr fram. Samma sak igen. Skickar en gång till och så plötsligt finns där fem kommentarer!:O Förlåt så mkt!! Panik!

2011-01-07 @ 23:08:25
Postat av: Miranda

Ja det är helknäppt! Men det var inte EF som bestämde det utan nån i USA. Jag tänkte så också. Vissa har ju svårt att lära sig i skolan och man får inte den hjälp man behöver! Jag ska verkligen få ett superbra år ändå!

2011-01-08 @ 01:10:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Eira

Gud vad konstig! :O Är glad att jag åker med explorius

2011-01-08 @ 11:17:08
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!