Gymnasieval

Jag och mamma var hos syven idag för information om gymnasieval om jag ska skicka ansökan nu eller nästa år eftersom jag åker till USA i sommar. Vi kom fram till att jag ska söka Film & TV i Gotland i år. Jag visste inte att det fanns och blev glad nä rjag fick reda på det! Jag har ju kollat på teatergymnasier men jag vill inte bli en teaterskådespelerska utan en film skådespelerska så det här är perfekt! Mamma lät också positiv eftersom hon älskar Gotland. Syven sade någonting om att det skulle bli ett intagningsprov efter att man har skickat in en ansökan som kommer hållas i Visby. Vi får se hur det går med det om jag kommer göra det innan jag åker i sommar isåfall. :)
Usch jag fick nåt slags migrän anfall idag eller om det var en panik attack som min lärare trodde. När jag var hos syven började jag se svarta prickar och på sista lektionen blev allting jättevarmt och jag började kallsvettas. Jag fick dåligt med luft så jag gick runt i klassrummet ett tag. Sen blev allt jättekallt och jag kände mig konstig. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!