Jag vill resa!

Men det ska jag ju göra i sommar! Åh vad jag längtar! Jag satt och kollade i bilder från Thailand 2008. Jag skulle kunna åka ut och resa en gång i månaden. Men det får jag nog vänta med ett tag. Olika ställen jag vill till är USA, Storbrittannien, Grekland, Spanien, Frankrike, Kina, Japan, Australien, Transylvanien, Karibien, Thailand... ja jätte många ställen! Får ta en jorden runt resa när jag har blivit en bra betald skådespelerska. Jag ska verkligen bli en skådis, inget ska hindra mig!

Igår var det fest hos Anna. Vi blev bara fyra stycken fast vi hade bjudit tio, men det var kul ändå så ni missade verkligen något! Vi gjorde lekar, bakade pizza och såg på film. Jag sov över hos Anna så vi var vaken till halv tre och kollade på olika serier som gick på tv och åt fruktsallad, chips och popcorn.

Nu har jag och mamma varit på bio och sett The Tourist med Johnny Depp och Angelina Jolie. Bättre duo kan det inte bli. Mums säger jag! Den var verkligen rolig och Johnny Depp är så jäkla snygg! Han var så söt när han började gråta i filmen.

Kommentarer
Postat av: emma

åååh han är så snygg!!

2011-01-06 @ 13:21:05
URL: http://emmahjelm.devote.se
Postat av: Lisen

Hihihi, du har alltså ungefär likadana planer som jag har;D Skådespelare och resa:) Ska vi bilda ett team mot alla elaka och falska typer i filmbranchen?:P

2011-01-07 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!