Kattbesök

Sånt här kan hända om man är en tjej som älskar katter men inte kan få en. Jag råkade bjuda in en katt som jag nästan trampade på när jag kom hem från affären.
Jag såg den nästan inte eftersom jag hade en chipspåse i ansiktet. Jag har träffat katten flera gånger förut och den är jättesnäll! Den sprang in när jag öppnade dörren. Jag bar ut katten och stängde dörren men den satt kvar. Jag gav honom (eller hon) lite cornflakes och sen sprang han in igen. Han fick väl kolla runt lite. Åh jag vill behålla honom! Men det kan jag ju inte.
När jag stängde ut honom så kollade han på mig med stora ögon som katten in Shrek och mjauade "Snälla jag vill bo hos dig!"
Jag får så dåligt samvete när jag stänger ut katter så där :(


Nu har jag ätit lite färdigmat och i eftermiddag ska jag på fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!