Underhåll mig någon!

Idag har varit världens segaste dag. Jag är verkligen depp. Jag tänkte knäppa modell/smink kort idag eftersom jag hade jättemånga idéer men självklart så är sminket jag behöver hos mamma och jag är hos pappa. Dagen spenderades i sängen då jag har suttit vid datorn och spelat playstation 3. Dock så har jag ritat lite. Men inget mycket. Snyggt blev det inte heller. Det enda bra som jag har gjort idag är att skotta. Sen fick jag ju besked om att jag inte får göra delstats val vilket förstörde min dag. Jag vill verkligen åka någonstans men det finns ju ingenting som är kul i lilla tråkiga Hudiksvall! Usch vad jag klagar nu men jag måste verkligen skriva av mig.

Mighty Pirates spelet på facebook funkar inte heller. Jag har ju blivit beroende av det. Nu ska jag stanna uppe nästan hela natten och hitta på något. Jag måste ta igen eftersom jag hade så extremt tråkigt idag. Sen ska jag vakna tidigt och ta en boost tablett och göra nåt kul hela dagen... hoppas jag. Jag hade ju tänkt knäppa modellkort då istället nu när jag är hos mamma. Men SJÄLVKLART så är batteriet i kameran snart slut och laddaren är hos pappa. Jag kan verkligen hata att ha skilda föräldrar. Det finns många fördelar men det finns också väldigt många nackdelar!!

Jag önskar jag bodde i Rogsta ute på landet som jag gjorde ett tag när jag var liten. Där finns det så många snälla kompisar man kan ha kul med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!