Barbeque party

Nu har jag fixat min dator!
Igår åkte jag till Jesse och Wade i Phoenix på deras Barbeque fest med Kendra och hennes utbyesstudenter Alexander från Sverige, Ingo från Tyskland som bara stannar 3 veckor till och Fer från Spanien. Det var jättekul där!
Vi åt jättegoda hamburgare, cupcakes, cookies och sodas. Vi simmade i deras swimmingpool, spelade tv-spel och såg på The Hangover. Alex som är Dan och Jo's barnbarn sitter här och pratar med mig medans jag skriver så jag råkar jämt skriva på engelska hahaha!
Snart ska jag sova över hos några av deras andra familjemedlemmar och träffa deras barnbarn som är 16 år!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Miranda! Jättekul att höra mer om hur du har det och att se bilder! Så kul att du redan träffat många jämnåriga och att du verkar ha det toppen;) Kram från Wilmer, som sitter i mitt knä, och från moster!

2011-07-25 @ 12:58:13
Postat av: Irina

Hej Miranda!

Gud vad kul! Du ser ut att trivas och ha det bra :) Blir sugen på att åka och hälsa på, om jag nu hade haft pengar. Hade så gött och hälsa, även om ingen vet vem jag är eller inte känner mig.:P

Kram, kram!

2011-07-25 @ 18:49:03
Postat av: Irina

Hej Miranda!

Gud vad kul! Vad du ser ut att trivas! :)

Blir sugen på att åka och hälsa på, om jag nu hade haft pengar. Hade så gött och hälsa alla, även om ingen vet vem jag är eller känner mig. :p

Kram, kram!

2011-07-25 @ 18:51:39
Postat av: Felicia

Jag blir så glad när jag tittar på dom här bilderna känns som om du kmr trivas;)<3

2011-07-25 @ 21:15:26
URL: http://smurfismurfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!