Killjoy meet up

Alltså ååååh!!! Nu har jag varit på Killjoy meet up i Stockholm och det var helt underbart!!! Vill tillbaks, jag saknar allihopa!!
Tänkte skriva lite om allt. Jag laddar upp bilder ikväll!
På fredagseftermiddag åkte jag till Ebba. Jag skulle sova över där för vi skulle åka med tågen sex på morgonen. Innan fiskade vi och såg på Mr Bean filmen. Sen lade vi oss. Det tog 2 timmar för mig att sova haha. Vaknade vid tio i fem och vi åkte iväg till tågstationen. Då fick vi reda på att tåget var försenat till 7.20. Vi blev jättearga. Vi skulle ju träffas i stockholm 11.30. Sen fick vi reda på att tåget skulle komma 7.40. När det äntligen kom så hade det varit en brottsling som hade rymt från fängelset som hade hoppat på tåget. Kunde han inte ha gjort det en annan dag?
Det tog 4 timmar att åka. När vi kom fram blev vi hämtad av Hanna. Vi stack till Nike och hemma i hennes lägenhet var alla Killjoys! Det var helt underbart! Vi var 20 stycken. Senare blev vi 21. Vi stack till en park där vi lärde in allas namn, kunde de flesta innan. Sen skrev vi på varandras "MCR BÄSTISAR" tröjor. Efter det stack vi till Grönalund. Det var hur kul som helst! Vi åkte karuseller och sjöng MCR låtar i kör! Det var grymt när vi åkte slänggungorna när vi sjöng "Bulletproof Heart" alla andra som var där blev jätte paffa och undrade vad som hände haha. Sen var det sommarkrysset och vi träffade The Ark också. Jag och Ebba gick spökhuset och vi var de enda som var där! Det var ca 10 spöken där inne, har aldrig varit det för mig. Har aldrig skrikit så mycket haha.
Efteråt stack vi till Nike. Då såg alla vi på "Life on the murder scene" det var hur mysigt som helst! Det var några som gick hem efterår men vi var ungefär 15 stycken. Nikes rum var helt otroligt!! Hon hade MCR saker ÖVERALLT!
Sen såg vi på "The black parade is dead!" medans pratade vi och hade kul. Vi stannade uppe hela natten! Men klockan sex ungefär sa vi att vi skulle sova lite. Vi var kanske 6-7 stycken som var vakna. Vi var tre som däckade på nån minut haha! När alla var vakna så såg vi jätteslitna och trötta ut. Vi blev kanske 10 stycken eller fler som var kvar sen. Vi gick runt på stan, fikade och sen gick vi till en park där vi spelade sjöng och spelade gitarr. Hur bra som helst. Sen blev vi bara 6 stycken och vi gick in på en affär där vi hittade Black Parade jackor!! Vi flippade ur totalt haha. Det fanns till och med The Black Parade is Dead jackor!!!
Det var så jobbigt att säga hej då till alla. Det sista vi gjorde var att gå hem till Nike och skriva på hennes Sverige flagga som hon ska försöka ge till MCR när hon åker till Portugal nästa vecka. Vi släppte också ut våran enhörning Sparkles till friheten. <3
Sen stack jag och Ebba till McDonalds och sen åkte vi hem. TACK ALLIHOPA FÖR EN UNDERBAR HELG!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!