Packningslista

Eftersom jag inte har nåt annat för mig just nu tänkte jag göra en liten packningslista med det jag ska ha med mig!
  • Favoritkläder (inte så mycket då eftersom jag ska köpa det mesta där
  • Lite skrot från min skrotsamling (ja jag samlar på skrot... eller alltså häftiga saker jag hittat på marken som smycken, knappar m.m...)
  • Favoritfilmer, skivor och spel
  • Pengar
  • Bilder, papper, planscher m.m.
  • Ritgrejer och papper
  • Smink
  • Smycken
  • Småsaker som mina vampyrtänder, super mario hatten
  • Nån Harry Potter bok
  • Kamerorna
  • Datorn
  • Nintendo DS
  • Godis
  • Presenter till familjen
Sådär typ... måste fundera på om det är nåt mer. Det verkar vara rätt så mycket men jag har en rätt stor resväska och baggage men jag hoppas det inte blir så mycket som det ser ut haha!

Kommentarer
Postat av: Tuva

sv: Nä det är lugnt :) Och tack!

2011-07-20 @ 11:02:09
URL: http://tuvasliv.blogg.se/
Postat av: lullu

Sökte på utbytesstudent AZ eftersom jag också ska dit, läste nu att din välkomstrepresentant är Kendra. I san tan valley?

2012-02-15 @ 22:48:57
URL: http://lulluu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!