Paramore och Putte i Parken!!!

DET VAR SÅ JÄKLA UNDERBART ALLTSÅ!!!
Vi åkte tjugo i nio på morgonen, vi stannade och åt vid tolv och kom fram två. Jag, Felicia och Emma stack till Stage of Joy där Paramore skulle spela 22.00. Där träffade vi Kak, Caisa, Hanna och Malin. Vi satt vid stängslet till scenen i åtta timmar! 19.00 spelade Nationalteatern där. De var faktiskt rätt så bra och coola! Sen kom Paramore och allt blev underbart! Jag glömde bort hur kissnödig jag var hahahaha! Vi stod ifrånbörjan långt till höger men när allt började prejade vi oss minst 3 meter närmare mitten mot scenen. Vi stod längst fram mot stängslet. Vi stod vid Taylor. Scenen var onödigt hör, 2 meter!
Det blev konfettiregn under Misery Business och jag började gråta för jag var så glad. En tjej fick gå upp och sjunga med Hayley också, hon hade väntat 24 timmar där ute tror jag. Jag satte en konfetti bit i halsen hahah. Efteråt spelade Ke$ha. Hon var inte bra alls men lite okej, bara soundet men inte henne.
Vi hyrde en stuga och sov där sen bar det hemåt!

Jag fick ögonkontakt med alla i bandet och de log och var glada! Taylor blinkade till mig runt 3:30 av min inspelning av Ignorance när jag skrek hans namn. Jag har jätteont i halsen och kroppen nu! När Hayley sa åt alla att dansa under Crush crush crush så var jag den ända längst fram till höger som dansade tror jag. Hon pekade på mig och sa att jag var bra! <3

Kommentarer
Postat av: carolina utbytesstudent minnesota USA11/12

luuuugnt ;) :) du är länkad!

2011-07-08 @ 02:21:24
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!