Ångest

Jag har värsta ångesten hela dagen och hela helgen!!! Jag till och med gråtit över ångesten men även att jag är så lycklig. Jag är verkligen överlycklig på att jag träffade My Chemical Romance men problemet är att jag nästan inte kommer ihåg någonting alls av vad som hände på meet & greeten! Jag måste ha fått en blackout eller nåt. Jag minns bara några luckor från träffen. Allt känns som en dröm. Jag minns att jag såg dom komma in. Jag minns att jag skakade hand med dom men jag kommer nästan inte ihåg det. Jag minns att alla kom fram till mig men jag har ingen tydlig bild i huvudet. Det jag minns mest är att Frank sa "Hi, what's your name?" Jag svarade "Miranda". Sen minns jag att han sa "How are you?" Jag försökte få fram ett "I'm fine, how are you?". Sen minns jag att de skrev på min rygg och att dom gillade min tröja och att jag sade att jag målade den själv. Jag kommer inte ihåg deras svar. Jag kommer inte ihåg vad jag sade mer heller. Jag fick inte fram några ord och jag fick inte fram orden jag verkligen ville säga till dom. Jag vill komma ihåg allt! Jag önskar att det hände längre men jag är mer än tacksam över att jag fick träffa dom.
Nu precis kom jag på att jag sa till Frank "I'm shaking" men jag kommer inte ihåg något mer av det! Jag måste fråga Calle om han kömmer ihåg.

Kommentarer
Postat av: leiaa hjalmarsson

guud va häftigt att du fick träffa dem! :D är det du som tagit kortet på honom??

2011-03-21 @ 18:41:35
URL: http://itsnoface.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej du:)

Länkar din ubytesblogg på min blogg, släng gärna in en länk till min blogg du med: http://juliamarias.webblogg.se :) kramis

2011-03-21 @ 20:08:12
URL: http://juliamarias.webblogg.se/
Postat av: stina

oh god, your lucky! jag önskar att jag kunde träffa dom :(

2011-07-03 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!