Dag 3 och Dag 4

Min favorit årstid och varför.

Jag har nog ingen favoritårstid. Jag gillar alla som de är men ibland kan det vara för jobbigt när en viss årstid är för lång som t ex sommaren - det blir för varmt inne, hösten - varför kommer aldrig snön? vintern - vi har haft snö i 5 månader vad mer behöver jag säga?
Däremot så har jag inga klagomål på våren c:

Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål är att ha det bästa livet någonsin, man har bara ett värdefullt liv. Jag ska göra det jag vill och inte göra det som andra säger vad jag ska göra eller hur jag ska vara. Jag ska träffa mina förebilder. Jag ska resa jorden runt. Jag vill flytta till London och LA. Jag drömmer om att bli skådespelerska och det tänker jag bli.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag åker också till Usa 11/12, vill du länka? :)

2011-03-08 @ 16:55:25
URL: http://alifetimeexpirience.webblogg.se/
Postat av: Tua

Hej Miranda!



Jag ska också till USA 11/12 i Idaho.



såg att du och jag hade samma motto i livet, att göra det vi vill och känner för och att inte lyssna på andra. Vill också bli skådis, och de har jag alltid tänkt bli oavsätt hur svårt folk säger att det är.

2011-03-09 @ 17:09:42
URL: http://celiyslillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!